AKİT MENÜ

Otomotiv

Hyundai serviste ‘Net’ çözüm sundu

Hyundai’nin geliştirdiği “Servis Otomasyon Programı”, tüm bayi ağında hayata geçirilerek sektörde satış sonrası hizmetlere farklı bir bakış açısı getirecek.

Türk otomotiv sektöründe bir ilki gerçekleştiren Hyundai, servis müşterilerinin gerçek zamanlı olarak araçlarının onarım durumunu takip edebilmelerine, android tabanlı tablet bilgisayarlar ve kiosklar aracılığıyla daha hızlı ve şeffaf bir servis hizmeti alabilmelerine olanak sağlıyor. Hyundai Assan Genel Müdürü Önder Göker, “Hyundai’nin geliştirmiş olduğu bu teknolojik sistem sayesinde tüm müşterilerimizin daha rahat, hızlı, güvenli ve şeffaf bir süreç ile hizmet almalarını sağlayarak, Türkiye otomobil pazarında müşterisi tarafından en çok sevilen marka olma hedefimize ulaşmak istiyoruz” dedi.

Yorumlara Git

Batı Yaka'da yeni işgal hamlesi! İslam dünyasından sert tepki yükseldi!

'Yasa Dışı' Kumar Operasyonları Devam ederken akıldaki soru: ‘Yasal’ Kumar Ne Olacak?

Bu nasıl bir dünya? ABD Venezuela’yı yabancı terörist ilan etti

Trump 5 ülkeyi daha kara listeye aldı!

Valilik duyurdu: O şehirde okullar tatil edildi