AKİT MENÜ

Dünya

Afganistan C.Başkanı'ndan Trump'a mektup

Afganistan Cumhurbaşkanı Eşref Gani, ABD Başkanı Donald Trump'a bir mektup yazdı, ülkesindeki Amerikan birliklerinin sayısını azaltması çağrısı yaptı.

Güncelleme Tarihi:

Afganistan Cumhurbaşkanı Eşref Gani, ABD Başkanı Donald  Trump'a mektup yazdı.

Telenews haber sitesine göre, New York Times gazetesinde yayımlanan mektupta Gani, "ABD birliklerinin Afganistan'dan tamamen çekilmemesi gerek ama masrafları düşürmek için asker sayısı azaltılabilir" ifadesini kullandı.

Cumhurbaşkanı Gani mektubunda, ülkedeki ABD birliklerinin yaklaşık 20  yıl sonra savaş alanından çekilmesinin endişe kaynağı ve durumu kontrol etmenin  zor olduğunu belirtti.

Gani, ABD kuvvetlerinin Afganistan'dan çekilmesinin mevcut yönetimi  tehdit edeceğini ve Taliban'ın, egemenliğini genişletmesine ve iktidarı kazanmak  için savaşa girmesine fırsat tanıyacağını savundu.

Afganistan Cumhurbaşkanlığından mektupla ilgili henüz açıklama  yapılmadı.

ABD Başkanı Donald Trump, bir süre önce Afganistan'daki birliklerinin  bir kısmını çekeceğini açıklamıştı.

Yorumlara Git

Müslüman cenazesini ‘Baban belki babandır ama anan anandır’ diye anlatmıştı! Müptezel Müjdat’a hapis cezası!

Katile ıslıklı 'yuh'lu protesto protesto: 'Defol’ diye bağırdılar

Ukrayna'dan Rusya topraklarına gizli operasyon hamlesi! Zelenskiy dünyayı sarsacak 40 günlük saldırı planını onayladı!

Kongolu polisten Başkan Erdoğan'ı mest eden tekmil

MHP’den Yunanistan’a Batı Trakya tepkisi: Türkiye, Batı Trakya’nın da garantörüdür! Eninde sonunda başınızı yakacaksınız!