AKİT MENÜ

Dünya

Trump-Kim Jong zirvesinin tarihi belli oldu

ABD Başkanı Donald Trump, Kuzey Kore lideri Kim Jong-Un'la 27-28 Şubat tarihlerinde Vietnam'da görüşeceğini açıkladı.

Güncelleme Tarihi:

ABD Başkanı Trump, başkanlık koltuğundaki ikinci "Birliğin Durumu" konuşmasını, Temsilciler Meclisi Genel Kurul salonunda yaptı.

29 Ocak'ta yapılması planlanan, ancak federal hükümetin kapalı olması sebebiyle 5 Şubat gününe ertelenen konuşmanın yapıldığı oturuma, ABD Başkan Yardımcısı Mike Pence ve Temsilciler Meclisinin Demokrat Başkanı Nancy Pelosi başkanlık etti.

Trump, konuşmasında, Kuzey Kore lideri Kim ile yapacağı 2. zirvenin Vietnam'da, 27-28 Şubat'ta gerçekleşeceğini ilan etti. 

İlk kez Singapur'da görüştüler

ABD Başkanı Trump ile Kuzey Kore lideri Kim, 12 Haziran 2018'de Singapur'da yapılan tarihi zirvede ilk kez bir araya gelmişti. Zirvede iki lider, kapsamlı bir anlaşmaya imza atmıştı.

Bu görüşmenin ardından Kim yönetimi, nükleer silah programını askıya almış ve füze denemelerine son vermişti.

Yorumlara Git

CHP’li Gürsel Erol’un konuşması takdir topladı: Erol, Londra’da iş insanlarına Bakan Kurum’dan övgüyle bahsetti

Efendileri bitti, sıra piyonlarda! CHP'liler yine haçlılara ağladı

Hani haydutluğu bitiriyordunuz? Beyaz Saray’dan Savaşa Yeni Finansman

NATO zirvesi önce algı üstüne algı! Operasyon çocuklarından 'göz zevki' oyunu

Malatya'da 4 büyüklüğünde deprem