AKİT MENÜ

Dünya

ABD'de ortaya çıktı: Geyikleri zombiye dönüştürüyor!

ABD'de vahşi doğada ortaya çıkan yeni bir tür rahatsızlığın, Geyikleri ve Kanada Geyiklerini zombiye dönüştürdüğü bildirildi.

ABD Hastalık Kontrol ve Önleme Merkezleri, geyik ve kanada geyiklerini etkileyen hastalığın yirmi dört ABD eyaletiyle iki Kanada eyaletinde kayıt altına alındığı belirtti.

Daily Mail'de yer alan haberde, ‘kronik zayıflatıcı hastalık' olarak tanımlanan hastalığın beyni ve omuriliği etkilediği, kilo ve koordinasyon kaybına neden olduğu ve hayvanları saldırganlaştırdığı belirtildi. Bununla birlikte, enfeksiyonun kapılmasından sonra ilk semptomların ortaya çıkmasının birkaç yıl sürebileceği kaydedildi.

Hastalığa yakalanan hayvanları görenler, onların gerçekten de zombi gibi göründüğünü söyledi.

Hastalığın 40 yıl önce vahşi doğada ortaya çıktığı belirtildi.

Yorumlara Git

Malatya'da 4 büyüklüğünde deprem

‘Kılıçdaroğlu’nu şehrimde istemiyorum’ kampanyasına sert tepki: Tabi… Siz hırsızları seversiniz

Rubio körfez ziyaretinde açık açık söyledi! İsrail güvende değilse barış falan yok

İslam dünyasının dağınıklığı reforma muhtaç! Müslümanlar bunu yapsa İsrail boğulur

Adli emaneti soyup kaçmıştı! '147 milyon'luk firari hala yakalanamadı