AKİT MENÜ

Dünya

Devlet Başkanı Melih Gökçek'e şeref madalyası yolladı

Kazakistan Devlet Başkanı Nursultan Nazarbayev, Ankara Büyükşehir Belediyesi eski Başkanı Melih Gökçek’e şeref madalyası gönderdi.

Güncelleme Tarihi:

Kazakistan Devlet Başkanı Nursultan Nazarbayev, Ankara Büyükşehir Belediyesi eski Başkanı Melih Gökçek’e, Astana’nın kuruluşunun 20. Yılı dolayısıyla şeref madalyası gönderdi.

Ankara Büyükşehir Belediyesi eski Başkanı Melih Gökçek’e, Kazakistan Devlet Başkanı Nursultan Nazarbayev tarafından şeref madalyası gönderildi.

Melih Gökçek bu haberi Twitter hesabından duyurdu.

İşte Gökçek’in o paylaşımı…

Kazakistan devlet başkanı Sn Nursultan Nazarbayev Astana’nın kuruluşunun 20. Yılı dolayısıyla bana şeref madalyası göndermiş. Astana’nın 3. ve 10. Kuruluş törenlerine birlikte katılmıştık. Sn Nazarbayev’e teşekkürler... Yaşasın Türk/Kazak dostluğu..

Yorumlara Git

İmamoğlu ile görüşemeyen Enginyurt’tan çirkin üslup! Adalet Bakan Yardımcısı Ceyhan’a: Hayırdır Burak efendi!

İran'dan sert açıklama! 'Bu kabul edilemez!'

QPU yerli ve milli imkanlarla üretilecek ASELSAN yine bir ilk peşinde

Erdoğan, Mah-ı Muharrem Oruç Açma Programı'nda konuştu: Kerbela'nın acısı hala yüreğimizde

Kızıldeniz’de İsrail Kuşatması: Kritik boğazlar ve limanlar tehdit altında