AKİT MENÜ

Dünya

Elektrikler kesildi, mum yerine dinamit yaktı!

ABD'de bir kadın, elektrikler kesilince evin mahzeninde mum zannıyla dinamiti yaktı. Birkaç parmağını kaybeden ve gözünden yaralanan kadın, ev sahibine dava açtı.

ABD'nin Connecticut eyaletinde yaşayan iki çocuk annesi Karina Gutierrez, elektriklerin kesilmesi üzerine evde mum aradı. Aramaları esnasında evin mahzenine giren 30 yaşındaki kadın, mum yerine dinamit bulduğunu fark edemeyerek dinamiti yaktı. Olay sonucu birkaç parmağını kaybeden ve gözünden yaralanan Gutierrez, ev sahibine dava açtı.

"Tehlikeli malzeme bulundurma" davası açtı

Gutierrez, Lindley Caddesi'nde kirada oturduğu evin sahibi Oscar Aguirre aleyhine tehlikeli malzemeyi evde bulundurmak suçlamasıyla dava açtı.

Sol elinden birkaç parmağı kaybeden, sağ gözünden yaralanan ve yüzünde, göğsünde ve kollarında kalıcı izler oluşan Gutierrez açtığı davada olay sonrası uzun süreli tedavi göreceğini belirterek, ev sahibinden yüklü bir para talep etti.

Ev sahibi: Bilgim yok

 

Aguirre ise evin bodrumunda bulunan dinamitler hakkında herhangi bir bilgisi olmadığını iddia etti.

Yorumlara Git

İmamoğlu ile görüşemeyen Enginyurt’tan çirkin üslup! Adalet Bakan Yardımcısı Ceyhan’a: Hayırdır Burak efendi!

İran'dan sert açıklama! 'Bu kabul edilemez!'

QPU yerli ve milli imkanlarla üretilecek ASELSAN yine bir ilk peşinde

Erdoğan, Mah-ı Muharrem Oruç Açma Programı'nda konuştu: Kerbela'nın acısı hala yüreğimizde

Kızıldeniz’de İsrail Kuşatması: Kritik boğazlar ve limanlar tehdit altında