AKİT MENÜ

Dünya

Toplantıya 3 dakika geç kalan Japon bakan özür diledi

Japonya'da parlamentodaki bir toplantıya geç kaldığı için muhaliflerin sert eleştirilerine marız kalan bakan özür diledi.

Muhalif milletvekilleri, Japonya Olimipiyat Bakanı Yoşitaka Sakurada'nın toplantıya geç kalışının görevine karşı saygısızlığını gösterdiğini söyledi ve protesto olarak bütçe komisyonunun toplantısını beş saat boyunca boykot ettiler.

Muhaliflerin sert eleştirisi

Muhalif milletvekilleri, yaptığı gaflarla gündeme gelen Sakurada'yı yoğun bir şekilde eleştiriyor.

Sakurada, geçen hafta Olimpiyat madalyası alması umulan bir yüzücüye lösemi teşhisi konulunca, sporcunun kendisini hayalkırıklığına uğrattığını söylemesiyle eleştirilmişti.

Sakurada "Kendisi, Tokyo 2020 olimpiyatlarında potansiyel bir altın madalya sahibi, çok büyük beklentilerimiz olan bir sporcu. Gerçekten hayalkırıklığına uğradım." demişti. Olimpiyat Bakanı daha sonra bu sözleri için özür dilemişti.

Yorumlara Git

İşte CHP'nin sinsi düşmanı! Yücel Kaya yazdı

Ali Karahasanoğlu: Sıra Ekrem'e geliyor, bakalım bayılacak mı yoksa ayılacak mı?

İki belediyeye yolsuzluk operasyonu: Belediye başkanları gözaltında

Türkiye “Patron Devlet”tir, NATO ile sınırlandırılamaz!

Türkiye'nin dibinde Ebola alarmı!