AKİT MENÜ

Gündem

Başbakan, o ismi aradı

Başbakan Ahmet Davutoğlu, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti Cumhurbaşkanı Mustafa Akıncı’yı arayarak tebrik etti.

Başbakan Davutoğlu, sabah saatlerinde Anayasa Mahkemesi’nde gerçekleştirilen program sonrası Akıncı’yı telefonla aradı ve cumhurbaşkanı seçilmesinden dolayı tebrik etti.

KATKI DEVAM EDECEK

Başbakanlık kaynaklarından edinilen bilgiye göre Davutoğlu, görüşmede, Kıbrıs konusunun hükümet programında vurgulandığı üzere Adadaki iki halkın siyasi eşitliklerini ve kurucu iradelerini temel alan adil ve kalıcı bir çözüme kavuşturulması için Türkiye’nin garantör ülke olarak yapıcı katkısını sürdürüleceğini vurguladı. Başbakan, ayrıca, önümüzdeki dönemde de Kıbrıs Türk halkına her türlü katkının verilmeye devam edileceğini belirtti.

Yorumlara Git

Sıcaklıklar sebebiyle trafik ışıkları eridi

İran iki ülkeyi aynı anda vurdu!

Trump tehditler savurdu! Savaş yeniden alevlenebilir

Bitti derken başladı! "Sığınaklara gidin" çağrısı

Ortalık karıştı! Hava savunma sistemleri devreye girdi