AKİT MENÜ

Dünya

Amerikalıların İsrail’e desteği en alt seviyede

Amerika Birleşik Devletleri'nde yaşayan insanların terör devleti İsrail’e nefreti ve Filistin’e ise sempatisi artıyor.

 MÜNÜBE YILMAZ 

Şeytan Trump yönetiminin aksine, Amerikalıların İsrail’e nefreti ve Filistin’e sempatisi artıyor. Bu gerçeği Gallup araştırma şirketi tarafından yapılan ‘dünya olayları araştırması’ da çok net bir şekilde ortaya koydu.

Araştırmaya göre ABD’lilerin Filistin’le yaşanan çatışmada İsrail’e verdiği destek bu yıl 5 puan düşerek yüzde 59’a indi.

Bu oranın son 10 yılın en düşük seviyesi olduğu belirtildi. Demokratların İsrail’e desteği yüzde 6 gerilerken, Cumhuriyetçilerde bu oran yüzde 13’ü buldu. Amerikalıların Filistin’e verdiği destek ise yüzde 21’e yükseldi.


Yorumlara Git

CHP'de vicdanları sızlatan rezalet! Eski vekil Fahrettin Üstün öz annesini ve bakıcısını eve kilitleyip darp etti!

Tesettürlü genç kızlara sözlü taciz cezasız kalmadı

Trump'tan küstah İran açıklaması! Savaş çok iyi gidiyor ve büyük farkla kazanıyoruz!

Kemalist tayfa şok! Halil Ergün: Ben Atatürkçü olmadım hiç! Bu ülkede her haltı onlar yedi

Polonya'dan Ankara'daki NATO Zirvesi öncesi çok kritik çıkış! Polonya Başbakanı Donald Tusk birlik mesajı vererek Rusya tehdidine dikkat çekti!