AKİT MENÜ

Dünya

Avrupa'da zamlar sonrası doğalgazı bıraktılar!

Ukraynalı vekil Yuriy Boyko, ülkede yapılan son doğalgaz zamlarının ardından halkın oduna kullanmaya başladığını açıkladı.

Ukraynalı vekil Yuriy Boyko, doğalgaza yapılan zamlar nedeniyle halkın oduna dönüş yaptığını söyledi.

Zakarpatskaya bölgesini ziyaret eden Boyko, 2006 yılında bu bölgeye gaz hattı ulaştırıldığını ve insanların memnuniyetle gaz kullanmaya başladığını anlattı.

"Birkaç yıl sonra ısınma ücretlerini artırmaya başladılar ve günümüzde insanlardan gaz yerine yeniden odun kullanmaya başladı" diyen Boyko, Ukraynalıların 2014 yılından sonra kabarık gaz faturalarını ödeyemeyecek hale geldiğini vurguladı.

"Gaz insanlar için erişilmez hale gelecek"

Ukrayna halkının oduna dönüş yapmasını Russia Today'e (RT) değerlendiren siyaset bilimci Aleksandr Asafov, "Oldukça uzun süredir alternatif yakıt arayışı içindeler ancak bu alternatifler Ortaçağ'a ait görünüyor. Boyko, son derece haklı. Ukrayna Dışişleri Bakanı Klimkin'in fiyatları düşürmeleri halinde Batı'nın Kiev'e sırt çevireceği açıklamasını göz önüne aldığımızda, IMF'in talepleri arasında yer alan düzenli zamlar nedeniyle gaz insanlar için erişilmez hale gelecek" ifadelerini kullandı.

Yorumlara Git

CHP'de vicdanları sızlatan rezalet! Eski vekil Fahrettin Üstün öz annesini ve bakıcısını eve kilitleyip darp etti!

Tesettürlü genç kızlara sözlü taciz cezasız kalmadı

Trump'tan küstah İran açıklaması! Savaş çok iyi gidiyor ve büyük farkla kazanıyoruz!

Kemalist tayfa şok! Halil Ergün: Ben Atatürkçü olmadım hiç! Bu ülkede her haltı onlar yedi

Polonya'dan Ankara'daki NATO Zirvesi öncesi çok kritik çıkış! Polonya Başbakanı Donald Tusk birlik mesajı vererek Rusya tehdidine dikkat çekti!