AKİT MENÜ

Yerel

Otlukbeli’de yaban hayvanları için doğaya yem bırakıldı

Erzincan’ın Otlukbeli İlçesinde yaban hayvanları için doğaya yem bırakıldı.

Erzincan’ın Otlukbeli İlçesinde yaban hayvanları için doğaya yem bırakıldı. İlçe de ki yüksek kesimlerde kar kalınlığının artması nedeniyle yaban hayvanları yiyecek bulmakta güçlük çektiği için yemleme çalışması yapıldı.


Bölgeye yaklaşık 200 kilogram yemin bırakıldığı çalışmaya İlçe Kaymakamı Ramazan Polat, Erzincan Doğa Koruma Milli Parklar İl Müdürü Uğur Önel, Kurum Amirleri ve Müdürleri katıldı.

Kekliklerin yoğun kar yağışından etkilenmemesi için doğaya yem bıraktıklarını anlatan Kaymakam Polat: "İnsanlarımız bilinçsiz şekilde avlanıyor. Bizim yararımıza doğa da bulunan hayvanları öldürüyorlar. Bu bilinçsiz avlananları Kaymakamlık, İlçe tarım, Milli Parklar Şube Müdürlüğü ve Jandarmaya bildirmesini istiyoruz." dedi.

Yorumlara Git

Katil sürüsü çekildi! Sivillere ateş açtılar

ABD ile İran arasındaki barış rafa kalktı

Dışişleri'nden İsrail’in Ermeni iftirasına tepki: Türkiye'ye iftira atarak kurtulamazsınız! Soykırımcısınız, hesap vereceksiniz!

Büyükelçilik harekete geçti: Mekke'de sokaklarda yaşayan Sivaslı Ali amca vatanına dönüyor

Dünya Kupası'ndan elendiler! O ülkenin devlet başkanı milli takım için soruşturma başlatılmasını istedi