AKİT MENÜ

Dünya

Önlem paketini yetersiz bulan Sarı Yelekliler,17. haftada da sokaklara çıktı

Fransa'da Sarı Yelekliler, eyleme başlamalarının 17'nci haftasında sokağa çıkarak, Cumhurbaşkanı Macron'un açıkladığı önlem paketinin yetersiz olmasını bir kez daha eleştirdi.

Fransa Cumhurbaşkanı Emmanuel Macron, haftalardır devam eden hayat pahalılığı protestolarında geri adım atarak, önlem paketi açıklamıştı.

Pakette, asgari ücrete 2019'da aylık 100 euro zam yapılacağını, fazla mesai ücretlerinden vergi alınmayacağını ve 2 bin euronun altındaki emeklilik maaşlarından artık kesinti yapılmayacağını duyurmuştu.

Eylemler 17'nci haftasında

Ancak akaryakıt zammı protestosuyla başlayan ve Macron karşıtı gösterilere dönüşen, Sarı Yelekliler eylemleri devam ediyor. 17'nci haftasında yine sokağa çıkan eylemciler, Fransız hükumetinin yetersiz politikalarını bir kez daha eleştirdi.

8 bin 400 kişi gözaltına alındı

Hükümetin paylaştığı rakamlara göre; gösterilerde şimdiye kadar 11 kişi hayatını kaybetti, 2 binden fazla kişi yaralandı, 8 bin 400'den fazla kişi gözaltına alındı ve bin 796'den fazla kişi hapis cezasına çarptırıldı.

Yorumlara Git

CHP'de vicdanları sızlatan rezalet! Eski vekil Fahrettin Üstün öz annesini ve bakıcısını eve kilitleyip darp etti!

Tesettürlü genç kızlara sözlü taciz cezasız kalmadı

Trump'tan küstah İran açıklaması! Savaş çok iyi gidiyor ve büyük farkla kazanıyoruz!

Kemalist tayfa şok! Halil Ergün: Ben Atatürkçü olmadım hiç! Bu ülkede her haltı onlar yedi

Polonya'dan Ankara'daki NATO Zirvesi öncesi çok kritik çıkış! Polonya Başbakanı Donald Tusk birlik mesajı vererek Rusya tehdidine dikkat çekti!