AKİT MENÜ

Yerel

Tarlaya çalışmaya gitti, döndüğünde kül olmuş evini buldu

Manisa'da tarlaya çalışmaya giden bir çiftçinin ahşap evi, çıkan yangın sonucu küle döndü.

Manisa'nın Alaşehir ilçesine bağlı Dağhacıyusuf Mahallesi'nde çıkan yangında 2 katlı ahşap ev kül oldu.

Mahalleliler söndürmeye çalıştı

Edinilen bilgiye göre, Alaşehir'e bağlı Dağhacıyusuf Mahallesi'nde oturan ve çiftçilikle uğraşan 2 çocuk babası Hüseyin Çınarcık (30), sabah tarlaya çalışmaya gitti. Saat 13.30 sularında evde kimse olmadığı sırada yangın çıktı. Yangını fark eden mahalle sakinleri yangını kendi imkanlarıyla söndürmeye çalışırken, bir yandan da itfaiye ekiplerine haber verdi. Manisa Büyükşehir Belediyesine bağlı Uluderbent Mahallesi'nde görev yapan itfaiye ekipleri olay yerine geldiğinde 2 katlı ahşap binanın tamamen kül olduğunu gördü. Alaşehir itfaiye ekipleri de yangın alanına giderek, soğutma çalışmalarına katıldı.

Döndüğünde küle dönmüş halde gördü

Alaşehir’e 40 kilometre uzaklıktaki Dağhacıyusuf Mahallesi'nde oturan Hüseyin Çınarcık, tarlasından döndüğünde evinin tamamen kül olduğunu gördü. Jandarma olayla ilgili inceleme başlattı.

Yorumlara Git

Katil sürüsü çekildi! Sivillere ateş açtılar

ABD ile İran arasındaki barış rafa kalktı

Dışişleri'nden İsrail’in Ermeni iftirasına tepki: Türkiye'ye iftira atarak kurtulamazsınız! Soykırımcısınız, hesap vereceksiniz!

Büyükelçilik harekete geçti: Mekke'de sokaklarda yaşayan Sivaslı Ali amca vatanına dönüyor

Dünya Kupası'ndan elendiler! O ülkenin devlet başkanı milli takım için soruşturma başlatılmasını istedi