AKİT MENÜ

Dünya

ABD, yaklaşık 3 bin göçmeni karantinaya aldı

6 Mart itibariyle 50 bin göçmeni gözaltına alan ABD, bu göçmenlerin 2 bin 287'sini salgın hastalıklar nedeniyle karantina altına aldı.

Her geçen gün ABD'ye geçmeye çalışan göçmen sayısı artarken, gözaltına alınanlar arasında yayılan salgın hastalık nedeniyle yaklaşık 3 bin göçmen karantinaya alındı.

Trump yönetimi döneminde Orta Amerika'dan ABD'ye geçmeye çalışırken gözaltına alınan göçmenlerin sayısı rekor seviyeye yükseldi.

ABD Göçmenlik ve Gümrük İcra Merkezi'ne (ICE) göre, 6 Mart itibarıyla 50 bin göçmen gözaltına alındı.

Salgın hastalıklar ortaya çıktı

Bu göçmenlerden 2 bin 287'si, kabakulak başta olmak üzere çeşitli salgın hastalıklar nedeniyle karantina altına alındı.

ICE sağlık yetkilileri, geçtiğimiz 1 yılda 236 onaylanmış kabakulak vakası tespit edildiğini açıkladı.

Kolayca yayılabiliyor

Kabakulak, özellikle havadaki tükürük damlacıklarıyla kolayca yayılabiliyor.

Çoğu insan birkaç hafta içinde iyileşirken, komplikasyonlar arasında beyin hasarları, kısırlık ve işitme kaybı bulunuyor.

 

Yorumlara Git

İsrail'de askere gitmek istemeyen Harediler yolları kesti! Tel Aviv ve Kudüs'te Haredi Yahudiler ile polis birbirine girdi!

Savaşın kaybedeni Trump: İran, istediğim her şeye razı oluyor

İçişleri Bakanlığı DEM'li belediyeye soruşturma izni verdi: Hamza'nın katilleri için hesap vakti

ABD, Hürmüz'deki son durumu duyurdu

Demirtaş şafak mı sayıyor?: Az kaldı!