AKİT MENÜ

Dünya

İran'da 670 ton uyuşturucu ele geçirildi

Başkent Tahran'da düzenlediği basın toplantısında konuşan İran Emniyet Genel Müdürlüğü Narkotik Suçlarla Mücadele Daire Başkanı Muhammed Mesud Zahidiyan, bir yılda 670 ton uyuşturucu ele geçirildiğini söyledi.

İran Emniyet Genel Müdürlüğü Narkotik Suçlarla Mücadele Daire Başkanı Muhammed Mesud Zahidiyan ülkesinde bir yılda 670 ton uyuşturucu ele geçirildiğini söyledi.

İran'ın resmi ajansı IRNA'ya göre, başkent Tahran'da düzenlediği basın toplantısında konuşan Zahidiyan, "İran'da bir yılda 670 ton uyuşturucu ele geçirildi. Uyuşturucuların çoğunu afyon sakızı oluşturuyor." dedi.

"Bağımlıların sayısında yüzde 10 artış gözlendi"

Uyuşturucuyla ilgili gözaltına alınan kişilerin geçen yıla oranla 2 kat arttığını dile getiren Zahidiyan, rehabilitasyon merkezlerine alınan ve sokaklarda yaşayan uyuşturucu bağımlılarının sayısında ise yüzde 10 oranında artış gözlendiğini dile getirdi.

Zahidiyan, sınır bölgelerinde uyuşturucuyla mücadele alanında elektronik sistemlerin devreye gireceğini kaydetti.

Yorumlara Git

Serdar Akinan'dan bomba iddia! ‘Özgür Özel cephesi toplu istifa ederek o partiye geçecekler’

Bugün CHP’den istifa etmişti! İsimler netleşti: 3 belediye başkanı daha yarın AK Parti’ye katılıyor

CHP'li başkan yere bayrak cizdirmiş. Millet üzerinde geziniyor

Çin'de artık kimse ne dilini, ne dinini ne de kültürünü öğrenemeyecek! Zorunlu asimilasyon yasasına ‘her ülke bunu yapıyor’ savunması!

Bakan Şimşek 'büyük sorunu' açıkladı