AKİT MENÜ

Yerel

Şanlıurfa'da otomobil sepetli motosiklete çarptı: 2 yaralı

Şanlıurfa'nın Suruç ilçesinde bir otomobil, karşıdan karşıya geçmeye çalışan bir sepetli motosiklete çarptı. Kazada motosiklette bulunan 2 kişi yaralandı.

Şanlıurfa'nın Suruç ilçesinde otomobil, yolun karşısına geçmeye çalışan sepetli motosiklete çarptı, motosikletteki 2 kişi yaralandı. Kaza anı ise güvenlik kamerasına yansıdı.

Kaza, öğlen saatlerinde ilçeye bağlı Aligör Mahalle'de meydana geldi. Sürücüsünün ismi öğrenilmeyen 34 DR 9122 plakalı otomobil yolun karşısına geçmek isteyen ve sürücüsü öğrenilmeyen sepetli motosiklete çarptı. Çarpmanın etkisiyle motosiklet sürücüsü ile arkasında oturan 2 kişi yola savuruldu. Yaralılar kazayı görenlerin ihbari ile olay yerine gelen sağlık görevlileri tarafından Suruç Devlet Hastanesi'ne götürüldü. Acil serviste tedaviye alınan yaralıların sağlık durumunun iyi olduğu öğrenildi. Kaza anı ise caddedeki işyerine ait güvenlik kamarasına yansıdı.

Polisin kaza ile ilgili soruşturması sürüyor.

Yorumlara Git

Dışişleri'nden İsrail’in Ermeni iftirasına tepki: Türkiye'ye iftira atarak kurtulamazsınız! Soykırımcısınız, hesap vereceksiniz!

Büyükelçilik harekete geçti: Mekke'de sokaklarda yaşayan Sivaslı Ali amca vatanına dönüyor

Dünya Kupası'ndan elendiler! O ülkenin devlet başkanı milli takım için soruşturma başlatılmasını istedi

Solcular, ekonomistler o işler öyle boş lafla olmuyor! Al sana üretim: Elektrikte üretim tüketimi, ihracat ithalatı geçti

Almanya’da sıcak hava kabusa döndü! Serinlemek isteyen 13 kişi boğuldu