AKİT MENÜ

Yerel

Evde bırakılan 11 aylık bebek, foseptik çukuruna düşerek can verdi

Konya'da annesinin hayvanlara yem vermek için ahıra gittiği sırada evde yalnız kalan 11 aylık bebek, emekleyerek çıktığı evin arka tarafında bulunan foseptik çukuruna düşerek hayatını kaybetti.

Konya'nın Emirgazi ilçesinde, üzeri açık vaziyetteki foseptik çukuruna düşen 11 aylık bebek, hayatını kaybetti.

Alınan bilgiye göre, ilçeye bağlı Kale Mahallesi'nde ikamet eden Selda Bayrakçı, 11 aylık bebeği Nisan Düriye'yi evde bırakarak hayvanlara yem vermek için ahıra gitti.

Bir süre sonra döndüğünde bebeğini evde bulamayan anne, çocuğunu aramaya başladı. Kızını, evin arka tarafındaki, üzeri açık olan foseptik çukurunda hareketsiz şekilde bulan anne, eşi tarlada olduğu için kayınbiraderi Zafer Bayrakçı'dan yardım istedi.

Evin kapısı açık bırakılmış

Zafer Bayrakçı, içinde bir miktar su bulunan çukurdan çıkardığı bebeği, kendi imkanlarıyla Emirgazi Devlet Hastanesine götürdü. Burada yapılan kontrollerde bebeğin yaşamını yitirdiği belirlendi. Bebeğin cansız bedeni, otopsi için Konya'ya gönderildi.

Nisan Düriye bebeğin, kapısı açık bırakılan evden emekleyerek çıkıp çukura düştüğü tahmin ediliyor.

Yorumlara Git

Solcular, ekonomistler o işler öyle boş lafla olmuyor! Al sana üretim: Elektrikte üretim tüketimi, ihracat ithalatı geçti

Almanya’da sıcak hava kabusa döndü! Serinlemek isteyen 13 kişi boğuldu

Terörist Netanyahu'dan "Erdoğan" açıklaması

Venezuela'daki felaketin bilançosu her dakika ağırlaşıyor: Ölü sayısı 1500’ü aştı, 68 binden fazla kişi kayıp!

Efkan Ala, AK Parti'nin en büyük gücünü açıkladı