AKİT MENÜ

Yerel

Antalya'da mart ayında deniz sefası

Antalya'da güneşli havayı kaçırmayan kent sakinleri ve turistler, denize girmenin tadını çıkardı.

Güncelleme Tarihi:

Meteoroloji 4. Bölge Müdürlüğü Antalya Bölge Tahmin ve Uyarı Merkezi yetkililerinden alınan bilgiye göre, kentte günün en yüksek hava sıcaklığı 20, deniz suyu sıcaklığı 17 derece olarak ölçüldü.

Mart ayında güzel havayı fırsat bilenler, Konyaaltı Plajı'nda denize girip, güzel havanın tadını çıkardı.

Bazı kent sakinleri sahilde aileleri ve çocuklarıyla deniz manzarası seyretmeyi tercih ederken, kimileri de yürüyüş yaptı.

Denize giren Coşkun Şentürk, yaptığı açıklamada, arkadaş grubuyla her gün denize girdiklerini söyledi.

Doğada vakit geçirmeyi sevdiklerini anlatan Şentürk, "Deniz suyu sıcaklığı dışarıdan daha güzel. Bugün hava biraz rüzgarlı. Sağlıklı olmak isteyenler denize girsin. Antalya her mevsim çok güzel." dedi.

Yorumlara Git

Dışişleri'nden İsrail’in Ermeni iftirasına tepki: Türkiye'ye iftira atarak kurtulamazsınız! Soykırımcısınız, hesap vereceksiniz!

Büyükelçilik harekete geçti: Mekke'de sokaklarda yaşayan Sivaslı Ali amca vatanına dönüyor

Dünya Kupası'ndan elendiler! O ülkenin devlet başkanı milli takım için soruşturma başlatılmasını istedi

Solcular, ekonomistler o işler öyle boş lafla olmuyor! Al sana üretim: Elektrikte üretim tüketimi, ihracat ithalatı geçti

Almanya’da sıcak hava kabusa döndü! Serinlemek isteyen 13 kişi boğuldu