AKİT MENÜ

Yerel

Kaçak göçmen taşıyan otobüsün 2 şoförü serbest bırakıldı

Kayseri'de, 14 kaçak göçmenin yakalandığı otobüsün 2 şoförü, sevk edildikleri mahkemece adli kontrol şartıyla serbest bırakıldı.

Kayseri İl Emniyet Müdürlüğü ekipleri, Kayseri- Malatya karayolunda yaptığı uygulamada, Van'dan Ankara'ya giden yolcu otobüsünü durdurdu. Otobüste, yasa dışı yollardan yurda giriş yaptığı belirlenen Afganistan uyruklu 14 kaçak göçmen olduğu belirlendi. Kaçak göçmenler, polis merkezine götürülürken, şoförler A.O. ve S.G. gözaltına alındı. Emniyet Müdürlüğü'ndeki işlemlerinin ardından kaçak göçmenler, İl Göç İdaresi'ne teslim edildi. A.O ile S.G. ise, Devlet Hastanesi Adli Tabiplikte sağlık kontrolünden geçirilerek, adliyeye sevk edildi. Şüpheliler, çıkarıldıkları mahkemece adli kontrol şartıyla serbest bırakıldı. 

Yorumlara Git

Terörist Netanyahu'dan "Erdoğan" açıklaması

Venezuela'daki felaketin bilançosu her dakika ağırlaşıyor: Ölü sayısı 1500’ü aştı, 68 binden fazla kişi kayıp!

Efkan Ala, AK Parti'nin en büyük gücünü açıkladı

Sapkın provokasyon! Haramzadeler kutsalımızı hedef aldı

Destici’den Kur’an-ı Kerim ile alay eden soytarıya: Selman Ruşti mi olmak istiyorsun? O zaman belanı bulursun!