AKİT MENÜ

Dünya

Endonezya'da bir büyük felaket daha: 42 ölü

Endonezya'nın Papua eyaletinde yaşanan sel felaketinde 42 kişinin öldüğü bildirildi.

Güncelleme Tarihi:

Ulusal Afet Yönetim Ajansı (BNPB) Sözcüsü Sutopo Purwo Nugroho,  yaptığı açıklamada, eyaletin başkenti Jayapura'da dünden bu yana etkili olan  şiddetli yağışların yol açtığı selde 42 kişinin öldüğünü belirtti.

Bölgedeki afette 21 kişinin yaralandığını bildiren Nugroho, bölgede  tahliye ve arama kurtarma çalışmalarının sürdüğünü ifade etti. 

Güney Sulawesi eyaletinde, ocak ayında şiddetli yağışlar nedeniyle  meydana gelen sel ve heyelanlarda 68 kişi ölmüştü.?

Muson yağmurlarının etkisinde olan ve tropikal iklimin yaşandığı  Endonezya'da, yıl genelinde aşırı yağışlar nedeniyle sıklıkla su baskını ve  toprak kayması meydana geliyor.

Yorumlara Git

Washington-Tel Aviv hattında ipler tamamen koptu: Trump ile katil Netanyahu arasında gerilim artıyor

İl binasına Kılıçdaroğlu’nun fotoğrafını asıp ‘Hain’ yazdılar

Cumhurbaşkanı Erdoğan'dan Meloni'ye sigara takdiri! Keşke ülkemizdekilere de bıraktırabilsem!

Rusya'dan Batı'ya müzakere şartı! Masaya akıllı insanlar oturursa uzlaşmaya hazırız!

NATO’dan Meloni’yi yıkan sözler: 'İtalya'dan 500 uçak kalktı'