AKİT MENÜ

Yerel

İzmit’te ayda 150 ton cam toplanıyor

İzmit Belediyesi Çevre Koruma ve Kontrol Müdürlüğü ekipleri ayda ortalama 150 ton cam atığı topluyor.

İzmit Belediyesi Çevre Koruma ve Kontrol Müdürlüğü ekipleri ayda ortalama 150 ton cam atığı topluyor.


Yetkililer, şehrin 180 noktasına konulan cam kumbaralarının belirli aralıklarla boşaltıldığını belirterek, “Kumbaralar sayesinde ayda ortalama 150 ton cam atığı toplanarak geri dönüşümü sağlanmaktadır. Hastaneler, alışveriş merkezleri ile nüfus yoğunluğunun fazla olduğu yerlere konulan cam kumbaralara vatandaşların ilgisi bizleri mutlu etmektedir. Çünkü camın yüzde yüz geri dönüşmekte bu da ekonomiye ciddi katkılar sağlanması demektir” dediler.

İzmit Belediyesi cam kumbara dağıtımlarının devam ettiğini bilgisini verdi.

Yorumlara Git

Terörist Netanyahu'dan "Erdoğan" açıklaması

Venezuela'daki felaketin bilançosu her dakika ağırlaşıyor: Ölü sayısı 1500’ü aştı, 68 binden fazla kişi kayıp!

Efkan Ala, AK Parti'nin en büyük gücünü açıkladı

Sapkın provokasyon! Haramzadeler kutsalımızı hedef aldı

Destici’den Kur’an-ı Kerim ile alay eden soytarıya: Selman Ruşti mi olmak istiyorsun? O zaman belanı bulursun!