AKİT MENÜ

Dünya

Siyonistlerin şehit ettiği Filistinliler toprağa verildi

Siyonist İsrail'in Nablus'ta şehit ettiği 2 Filistinli genç toprağa verildi.

Nablus kent merkezindeki Şehitler Meydanı'nda kılınan cenaze namazının ardından Raid Hamdan (21) ve Zeyd en-Nuri (20) isimli iki Filistinli daha sonra kent mezarlığında dualarla defnedildi.

Olayın görgü şahitleri AA muhabirine yaptığı açıklamada, İsrail güçlerinin, dün gece Filistinlilere ait bir araca ateş açtığını ve Raid Hamdan ile Zeyd en-Nuri isimli 2 gencin şehit olduğu bilgisini vermişti.

İsrailli makamlar, iki gencin naaşını saatlerce alıkoyduktan sonra Filistin tarafına teslim etmişti.

İsrail askerleri gece saatlerinde Nablus'a baskın düzenlemiş, askerlerle Filistinli gençler arasında arbede çıkmıştı.
Askerlerin, bölgedeki Filistinli gençlerle aralarında yaşanan arbedeye gerçek ve plastik merminin yanı sıra göz yaşartıcı gaz bombasıyla müdahalede bulunduğu kaydedilmişti.

Yorumlara Git

Bir belediye başkanı daha CHP'den istifa etti

Barbarlıkta sınır tanımıyorlar! Faşist Ben-Gvir 5 bin 700 filistin evini yıkmakla övündü

CHP’liler Türkiye’yi Avrupa’ya şikayet etmeye devam ediyor! CHP’li vekil Türkiye’yi asılsız ithamlarla şikayet etti!

Avustralya'nın en zengini motorları yaktı! Musk'a ve İsrail'e bedava ada teklifi

Abdurrahman Dilipak'tan tartışılan ilginç öneri! ‘Uyuşturucuya bulaşanı kurtarmak için esrara alıştıralım’