AKİT MENÜ

Dünya

ABD ile İsrail görüştü: Önleyeceğiz

Amerika Birleşik Devletleri Dışişleri Bakanı Mike Pompeo, İsrail Başbakanı Binyamin Netanyahu ile görüştü.

ABD Dışişleri Mike Pompeo, Orta Doğu turu kapsamında geldiği İsrail'de Başbakan Binyamin Netanyahu ile görüştü.

ABD Dışişleri Bakanı Mike Pompeo, Kuveyt'e yaptığı ziyaretin ardından İsrail'e geldi. İsrail'e gelen Pompeo Kudüs'te İsrail Başbakanı Binyamin Netanyahu ile bir araya geldi. Görüşmede, İran ve bölgesel gelişmeleri ele aldıkları bildirildi. Netanyahu görüşmede, ABD'nin İsrail'e tüm konularda verdiği destekten memnunuz söyleyerek, "İran'ın Hizbullah'a silahları sağlamasını önlemek için çalışmaya devam edeceğiz" dedi.

Doğu Akdeniz'de görüşme

Pompeo ise, ülkesinin İsrail'e destek vermeye devam edeceğini ifade ederek, İsrail'in güvenliğini güvence altına alma konusundaki kararlılığını vurguladığını aktardı. Pompeo'nun, Doğu Akdeniz'de yeni doğalgaz ve petrol hattını görüşmek üzere İsrail'de Yunan ve Güney Kıbrıslı yetkililerle de bir araya geleceği kaydedildi.

Yorumlara Git

CHP’liler Türkiye’yi Avrupa’ya şikayet etmeye devam ediyor! CHP’li vekil Türkiye’yi asılsız ithamlarla şikayet etti!

Avustralya'nın en zengini motorları yaktı! Musk'a ve İsrail'e bedava ada teklifi

Abdurrahman Dilipak'tan tartışılan ilginç öneri! ‘Uyuşturucuya bulaşanı kurtarmak için esrara alıştıralım’

Bir doktorda tespit edildi! Ebola salgını Avrupa’ya sıçradı

Avukat Yıldırım’dan savcılığa dilekçe! Korsan başkan Özgür için tutuklama talebi