AKİT MENÜ

Yerel

Sinop’ta fidan dikimi

Sinop’ta Orman Haftası olması sebebiyle fidan dikildi.

Sinop’ta Orman Haftası olması sebebiyle fidan dikildi.


Prof. Dr. Necmettin Erbakan Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi bahçesinde gerçekleştirilen fidan dikme töreninde çok sayıda fidan, toprakla buluşturuldu. Burada açıklamalarda bulunan Sinop Orman İşletme Müdürü Onur Kalaycı, “Bilindiği gibi 21 Mart dünyada ve Türkiye’de, Dünya Ormancılık Günü olarak kutlanmaktadır. Baharın gelişi ile birlikte fidanların uyanması, toprağın canlanması ile birlikte biz ormancılar olarak 21 Mart’ı kutlamaya başladık. Kutlamalar sabahtan itibaren başladı. Şimdi de fidan dikimi yapacağız" dedi.

Fidan dikimine Vali Köksal Şakalar, İl Jandarma Komutanı Halil Altıntaş, İl Milli Eğitim Müdürü Ercan Yıldız, Sinop Müftüsü Ali Hayri Çelik, İl Sağlık Müdürü Mehmet Erşan, Sinop Orman İşletme Müdürü Onur Kalaycı, Orman ve Su İşleri 10.Bölge Müdürü Hasan Başyiğit ve öğrenciler katıldı.

Yorumlara Git

Türk Kara Kuvvetleri'nin kuruluş yıl dönümünde Kur'an-ı Kerim tilaveti! Azgın azınlık “laiklik atağı” geçirecek

Ugandalı müptezel yine konuştu: Tanrı bana Türkleri kovmamı emretti! Aslanlar ve insanlar anlaşamazlar

Netanyahu savaşı Suriye’ye taşıdı! Köy köy İşgal ediyorlar

Ali Rıza Demircan Hoca yazdı! Kadir İnanır'ın yolcuğu nereye?

Aileyi ifsad akımlara geçit yok! Onursuzlardan sözde onur yürüyüşü