AKİT MENÜ

Yerel

Öğrenciler, Dünya Ormancılık Günü’nde fidanları toprakla buluşturdu

Orman Genel Müdürlüğü’nün Dünya Ormancılık Günü için belirlediği "İnsan İçin Sağlık, Sağlık İçin Orman" teması kapsamında, Aliağa Orman İşletme Şefliği’nin desteğiyle düzenlenen etkinlikte öğrenciler fidanları toprakla buluşturdu.

Orman Genel Müdürlüğü’nün Dünya Ormancılık Günü için belirlediği "İnsan İçin Sağlık, Sağlık İçin Orman" teması kapsamında, Aliağa Orman İşletme Şefliği’nin desteğiyle düzenlenen etkinlikte öğrenciler fidanları toprakla buluşturdu.


Aliağa ilçesinde, Dünya Ormancılık Günü kapsamında bir etkinlik düzenlendi. "İnsan İçin Sağlık, Sağlık İçin Orman" teması kapsamındaki etkinlikte, TED Aliağa Koleji öğrencileri fidan dikti. Aliağa Kültür Mahallesi’nde bulunan ormanlık arazide öğrenciler, Aliağa Orman İşletme Şefliği’nin temin ettiği fidanları toprakla buluşturmanın sevincini yaşadı.

Etkinliğe; Aliağa Kaymakamı Erhan Günay, Garnizon Komutanı Alb. Faruk Altun, Aliağa Jandarma Komutanı Binbaşı Rıfkı Kulaksız, İlçe Milli Eğitim Müdürü Erdal Bayhan, Aliağa Orman İşletme Şefi Oktay Atalay Dikmen, TED Aliağa Koleji Genel Koordinatörü Hasan Çelik, daire müdürleri ve öğrenciler katıldı.

Yorumlara Git

Ugandalı Müptezel yine konuştu: Tanrı bana Türkleri kovmamı emretti! Aslanlar ve insanlar anlaşamazlar

Netanyahu savaşı Suriye’ye taşıdı! Köy köy İşgal ediyorlar

Ali Rıza Demircan Hoca yazdı! Kadir İnanır'ın yolcuğu nereye?

Aileyi ifsad akımlara geçit yok! Onursuzlardan sözde onur yürüyüşü

Zaporijya NGS'ye 60'tan fazla saldırı düzenledi Ukrayna’dan tehlikeli oyun