AKİT MENÜ

Dünya

ABD Ordusu: Afganistan'da 2 askerimiz öldürüldü

ABD Ordusu tarafından yapılan açıklamaya göre, Afganistan'da bulunan iki Amerikan askeri öldürüldü.

Güncelleme Tarihi:

Afganistan'da NATO bünyesinde görev yapan 2 ABD askerinin öldüğü bildirildi.

Afganistan'daki ABD birliklerinden yapılan açıklamada, askerlerin bir operasyon sırasında hayatını kaybettiği kaydedildi.

Kimlikleriyle ilgili bilgi paylaşılmayan askerlerin Afganistan'ın neresinde ve ne zaman yaşamını yitirdiği açıklanmadı.

NATO çerçevesinde görev yapan Afganistan'da 14 bin ABD askeri bulunuyor.

Yorumlara Git

İslamafobik saldırılarda rekor tırmanış: Almanya değil Faşistmanya!

Davutoğlu’ndan Şara’ya çağrı! Başınızı kaldırın kimseye uydu olmayın!

“Maksat spor olsun” ABD'ye kafa tuttu! Şeytanların savaşı

‘AK Parti iktidarında fırladı’ diyorlardı! İşte çeyrek altın ahlaksızlığının özeti

Çanlar 'Can Dalton’ için çalıyor! Suç örgütü elebaşı için iade talebi