AKİT MENÜ

Dünya

Kanada'da korkunç olay... Acilde 11 saat doktor bekledi, yaşamını yitirdi

Kanada'daki Moncton Hastanesi'nde, 11 saat boyunca acil serviste doktor bekleyen Marianne Porter, doktor göremeden hayatını kaybetti.

Kanada'nın Moncton Hastanesi'nde rahatsızlanarak Moncton Hastanesi'nin aciline giden Marianne Porter isimli bir kadın, 11 saat hastanede doktor bekledikten sonra yaşamını yitirdi.

Global News'e konuşan Donna Bordage, hastanede yaşamını yitiren kardeşinin nefes almakta zorlandığını, görünür biçimde rahatsız olduğunu, ayakta duramadığını ve yemek yiyemediğini belirtti.

"Böbrekleri iflas etti"

Bordage, hastaneye giden kardeşinin bekleme odasında bırakıldığını ve burada kan testi yapılmasını beklerken böbreklerinin iflas ettiğini söyledi.

58 yaşındaki Porter'in üç çocuğu olduğu aktarılıyor. Hastaneden yapılan açıklamalarda Porter olayına özel olarak açıklama yapılmayacağı, ancak hastanede kapasitenin üzerinde hasta bulunduğu bildirildi.

"8 saat beklemek zorunda kalıyorlar"

Basına konuşan doktorlar, acilde kimi hastaların doktor görmek için 8 saat beklemek zorunda kaldığını ifade ediyor.

Yorumlara Git

Destici’den zirve öncesi DEM uyarısı ‘Özgürlük’ maskeli eylemler engellensin

6’lı masanın sacayağına bak sen: Ülkenin sorunlarını çözmeye talipmiş!

Tarihi adım: Meclis'te Şeyh Said Hazretleri için resmi özür talep etti

İşte firarilerin 'Sözcü'sü: Fondaşlara para da talimat da Londra’dan!

Kurtulmuş’tan ABD-İran müzakereleri ve İsrail mesajı: Siyonizmin “Arz-ı Mevud” fikri asla gerçekleşmeyecek