AKİT MENÜ

Dünya

Suriye'de zehirli gaz atıldı! Çok sayıda kişi...

Suriye'nin Hama eyaletine düzenlenen saldırılardan etkilenen 21 kişi gaz zehirlenmesi şüphesiyle hastanelere kaldırıldı.

Güncelleme Tarihi:

Suriye Devlet Televizyonu, Hama eyaletinde terör yanlılarının saldırısından sonra 21 kişinin gaz zehirlenmesi belirtileriyle hastaneye kaldırıldığını bildirdi.

Hama'nın kuzey batısındaki Resif ve Aziziye bölgelerinde çocuklarının da aralarında bulunduğu zehirli gazdan etkilenerek yaralandığı bildirildi.

Sputnik muhabirinin Sakilbiye Hastanesi'nden bir kaynaktan aktardığına göre, 21 kişi nefes darlığı semptomlarıyla hastaneye getirildi.

Olayın silahsızlandırılmış bölgede varlık gösteren silahlı grupların attığı füzelerinin ardından meydana geldiği bilirildi.

Russia Today Arapça'da ise, Sakilbiye Hastanesi müdürü, 21 kişinin yaralandığını söyledi.

 

Yorumlara Git

İslamafobik saldırılarda rekor tırmanış: Almanya değil Faşistmanya!

Davutoğlu’ndan Şara’ya çağrı! Başınızı kaldırın kimseye uydu olmayın!

“Maksat spor olsun” ABD'ye kafa tuttu! Şeytanların savaşı

‘AK Parti iktidarında fırladı’ diyorlardı! İşte çeyrek altın ahlaksızlığının özeti

Çanlar 'Can Dalton’ için çalıyor! Suç örgütü elebaşı için iade talebi