AKİT MENÜ

Yerel

"Bisikletçiler görevde, hedef temiz çevre" bisiklet turu

Hatay’ın Dörtyol ilçesinde "Bisikletçiler görevde, hedef temiz çevre" sloganıyla bisiklet turu düzenlendi.

Hatay’ın Dörtyol ilçesinde "Bisikletçiler görevde, hedef temiz çevre" sloganıyla bisiklet turu düzenlendi.


Dörtyol İlk Kurşun Bisiklet Spor Kulübü Derneği ile Erzin Bisiklet Spor Kulübü Derneği üyesi bisiklet severler Atatürk Anıtı önünde bir araya gelerek konvoy halinde hareket eden bisiklet severler 6 kilometrelik ilçe turunun ardından Dörtyol ilçe sahiline ulaşarak ellerine aldıklar çöp torbaları ile sahilde çevre temizliği yaptılar.

Dörtyol İlk Kurşun Bisiklet Spor Kulübü Derneği Başkanı Hanifi Tuygar ise temiz bir çevre adına tertip ettikleri etkinlik nedeniyle destek verenlere teşekkür etti.

Erzin Bisiklet Spor Kulübü Derneği Başkanı Serhat Baykara, temiz bir çevreye dikkat çekerek farkındalık oluşturmak ve çevre duyarlılığını artırmayı amaçladıklarını belirtti.

Yorumlara Git

Zaporijya NGS'ye 60'tan fazla saldırı düzenledi Ukrayna’dan tehlikeli oyun

Kafalarda soru işaretleri oldu! Van Barosu’ndan Rojin Kabaiş kararı

Kurtulmuş'tan Yusuf Tavaslı mesajı

Kadir İnanır’a veda!

12 Eylül cuntacısına büyük tepki! Kadir İnanır’ın cenazesinde Kenan Evren gerginliği