AKİT MENÜ

Yerel

Yüzlerce kişi ormanlar için toplandı

Orman Genel Müdürlüğünün 180.

Orman Genel Müdürlüğünün 180. kuruluş yılı dolayısıyla Eskişehir’de bir doğa yürüyüşü düzenlendi. 700 kişinin katıldığı yürüyüş güzel görüntülere sahne oldu.


Düzenlenen etkinlik Orman Bölge Müdürü Recep Temel’in konuşmasıyla başladı. Temel, orman teşkilatının 180 yıllık tarihini anlattı. Ormanın faydalarına ve fonksiyonlarına da değinen Temel, ormancılık çalışmalarından örnekler verdi. Ardından Kocakır Ormanında bir araya gelen doğa severler 2,5 kilometre doğa yürüyüşü ve 300 adet fidan dikimi yaptılar. Orman Yangın Söndürme ekipleri de misafirlere tatbikat yaptı. Sirenler çalarak kule önüne gelen ve temsili olarak su ve köpük sıkan ekipler, katılımcılardan büyük alkış aldı.

Diğer yandan etkinliğe; Vali Yardımcısı Aslan Avşarbey, Orman Bölge Müdürü Recep Temel, öğrenciler, sivil toplum örgütleri ve çok sayıda vatandaş katıldı.

Yorumlara Git

Zaporijya NGS'ye 60'tan fazla saldırı düzenledi Ukrayna’dan tehlikeli oyun

Kafalarda soru işaretleri oldu! Van Barosu’ndan Rojin Kabaiş kararı

Kurtulmuş'tan Yusuf Tavaslı mesajı

Kadir İnanır’a veda!

12 Eylül cuntacısına büyük tepki! Kadir İnanır’ın cenazesinde Kenan Evren gerginliği