AKİT MENÜ

Dünya

Ülkede korkunç tablo! Her yıl 12 bin kişi ölüyor

Asya ülkesi Vietnam'da verem nedeniyle her yıl 12 bin kişinin hayatını kaybettiği bildirildi.

Vietnam'da tüberküloz hastalığı (verem) nedeniyle her yıl 12 bin kişinin hayatını kaybettiği bildirildi.

Ülke basınında yer alan habere göre, Vietnam Başbakan Yardımcısı Vu Duc Dam, Sağlık Bakanlığının düzenlediği bir etkinlikte yaptığı konuşmada, ülkede her yıl 124 bin verem vakasının tespit edildiğini ve bunlardan 12 bininin yaşamını yitirdiğini söyledi.

Dam, halkın bu hastalık hakkında daha fazla bilgi sahibi olması gerektiğine işaret etti.

2017'de 1,6 milyon kişi öldü

Vietnam Sağlık Bakanlığının programında, ülkede 2030'a kadar veremin tamamen ortadan kaldırılması amaçlanıyor.

Dünya Sağlık Örgütünün (DSÖ) verilerine göre, 2017'de 10 milyon verem hastası bulunurken, 1,6 milyon kişi bu hastalık yüzünden hayatını kaybetti.

Yorumlara Git

Kurtulmuş’tan ABD-İran müzakereleri ve İsrail mesajı: Siyonizmin “Arz-ı Mevud” fikri asla gerçekleşmeyecek

Milli teknolojiler gücümüze güç katıyor Toygun gördü Kızılelma vurdu

Karahasanoğlu sordu: Bu 100 bin avroluk pazarlık neyin karşılığı?

İzmir'in göbeğinde yine çöp rezaleti!

Halkaya bir isim daha katıldı: CHP'den istifa eden vekil AK Parti'de