AKİT MENÜ

Dünya

"DAEŞ’in yenilgisinden itibar kazanmak istiyorlar"

İran Dışişleri Bakanı Mohammad Cevad Zarif, ABD Başkanı Trump ve ortaklarının DAEŞ'in bölgedeki yenilgilerinden kendilerine itibar kazanmak istediklerini söyledi.

Güncelleme Tarihi:

Münübe Yılmaz

İran Dışişleri Bakanı Mohammad Cevad Zarif, ABD Başkanı Trump ve ortaklarının DAEŞ'in bölgedeki yenilgilerinden kendilerine itibar kazanmak istediklerini iddia etti. Zarif, Twitter hesabından yazdığı mesajda ‘’Trump ve ortakları, Irak’a saldırıları ve Suriye’deki istikrarsızlık yaratma çabaları ile oluşan DAEŞ’in yenilgisinden kendilerine itibar kazanmaya çalışmaktalar. Yahudilerin kurtarma itibarı da kendisine verilmiştir" ifadelerinde bulundu. Zarif'in bu yorumu, ABD Başkanı Donald Trump, geçtiğimiz hafta elinde tuttuğu bir haritayı gazetecilere göstererek, DAEŞ’in elinde olan son bölgenin de geri alınacağını dile getirmesinden sonra geldi. Trump daha önce de çeşitli vesilelerle DAEŞ’in Suriye’de tam anlamıyla yenilgiye uğradığını belirtmiş, ”Biz uluslararası terörizme karşı bir grup oluşturarak bu terör örgütünün son fertlerini yenene kadar teyakkuzda olmalıyız. Biz radikal teröristlere nihai darbeyi indirmek ve onları bastırmak için müttefiklerimiz ve ortaklarımız ile işbirliğine devam edeceğiz.“ açıklamasında bulunmuştu.

Yorumlara Git

Kurtulmuş’tan ABD-İran müzakereleri ve İsrail mesajı: Siyonizmin “Arz-ı Mevud” fikri asla gerçekleşmeyecek

Milli teknolojiler gücümüze güç katıyor Toygun gördü Kızılelma vurdu

Karahasanoğlu sordu: Bu 100 bin avroluk pazarlık neyin karşılığı?

İzmir'in göbeğinde yine çöp rezaleti!

Halkaya bir isim daha katıldı: CHP'den istifa eden vekil AK Parti'de