AKİT MENÜ

Yerel

Otoyol gişesine çarpan otomobil alev aldı

İzmir'de otoyol gişelerindeki bariyer duvarına çarparak alev alan otomobilin sürücüsü yaşamını yitirdi.

Alınan bilgiye göre, İzmir-Aydın Otoyolu Işıkkent Gişeleri mevkisinde plakası henüz tespit edilemeyen bir otomobil, gişelerden geçtiği sırada duvara çarparak alev aldı.

İtfaiyenin söndürdüğü enkaza dönen otomobildeki sürücünün hayatını kaybettiği belirlendi.

Savcının olay yerinde yaptığı incelemenin ardından otomobilden çıkarılan ceset, İzmir Adli Tıp Kurumuna götürüldü.

Öte yandan, otomobili isminin Sedat olduğu ileri sürülen 16 yaşında bir gencin kullandığı ve aracı ailesinden izinsiz olarak kullandığı iddia edildi.

Polis ve jandarma ekipleri, otomobilin parçalarının yayıldığı geniş bir alanda güvenlik önlemi aldı.

Yorumlara Git

Yahudiler Türkiye’ye şantaj kartını raftan indirdi: İsrail’den alçak Ermeni iftirası

Suudi Arabistan’ı sarsan kaza! Çok sayıda ölü var

Siyonistin İşgal Bakanı baklayı ağzından çıkardı! İmzalanan anlaşma işgalin tescilidir

Ahlaksız ideoloji esir alıyor: Sapkın oğluyla gururu duyan baba skandalı!

Cumhurbaşkanı Erdoğan: Ümmetin vebali üzerimizdedir! Gazze'nin hesabını soracağız