AKİT MENÜ

Yerel

Başkan Aktaş, ‘Doğa Dostu Belediye Başkanı Taahhütnamesi’ne imza attı

Büyükşehir Belediye Başkanı Alinur Aktaş, TEMA Vakfı’nın iklim dostu, yaşanabilir ve sağlıklı kentler için yerel yönetimlere tavsiye ettiği adımları içeren taahhütnameyi imzaladı.

Büyükşehir Belediye Başkanı Alinur Aktaş, TEMA Vakfı’nın iklim dostu, yaşanabilir ve sağlıklı kentler için yerel yönetimlere tavsiye ettiği adımları içeren taahhütnameyi imzaladı.


Başkan Alinur Aktaş’a, ‘taahhütnameye imza atmasının ardından’ Türkiye Erozyonla Mücadele, Ağaçlandırma ve Doğal Varlıkları Koruma Vakfı (TEMA) Bursa İl Temsilcisi Şaban Uyar tarafından eko-siyaset belgesi takdim edildi.

Büyükşehir Belediye Başkanı Alinur Aktaş, TEMA Vakfı tarafından kendisine imzalatılan taahhütnamenin her yerel yöneticinin arzu ettiği kararlar ile maddeleri kapsadığını söyledi. Çevreye karşı gösterilen hassasiyet nedeniyle vakıf yetkililerine teşekkür eden Başkan Aktaş, “Yeşille özdeşleşmiş Bursamızda, ‘son 20-30 yıllık süreçte gelişen bazı eksik ve aksaklıkları telafi edebilmek adına’ bu maddelerin önemli ve değerli olduğunu düşünüyorum. 1.5 milyon metrekare yeşil alan tanımlarken, şehrin sağlıklı büyümesini söylerken, kentsel dönüşümde dikey yapılanmanın olmaması gerektiğini ifade ederken aslında kastettiğimiz şey yeşili muhafaza etmek ve Bursa’yı yaşanabilir kılmaktı” dedi.

TEMA Vakfı ile bu anlamda aynı hayallere sahip olduklarını belirten Başkan Aktaş, “Bu vesile ile yetkililere teşekkür ediyorum. Yıllardır güzel çalışmalara imza attılar. Aracılık ettiler” diye konuştu.

Yorumlara Git

Son dakika! Cumhurbaşkanı Erdoğan'dan önemli açıklamalar

Eski bakan mafyadan 1 milyon dolar alırken yakalandı!

İsrail’den şaşırtmayan kahpelik Dün imza bugün saldırı

Ekosistemin böcek ağı! Ekrem İmamoğlu'nun milyonlarca dolarlık rüşvet çarkı Kapalıçaşı'da böyle dönmüş!

Özgür Özel’in yerine atandığı söyleniyordu: CHP’dan Faik Öztrak açıklaması