AKİT MENÜ

Yerel

Avustralya’da bir göl pembe renge büründü

Avustralya’nın başkenti Melbourne’daki bir yapay gölün pembeye dönmesiyle, bölgeye ziyaretçi akını başladı.

Avustralya’nın başkenti Melbourne’daki bir yapay gölün pembeye dönmesiyle, bölgeye ziyaretçi akını başladı.



Avustralya’nın başkenti Melbourne’ın Westgate Parkı’nda yapay bir göl pembeye döndü. Yılın belirli zamanlarında pembeye dönene göle, bu yıl da çok sayıda ziyaretçi geliyor. Çok fazla güneş ışığı, düşük yağış ve ılık sıcaklıklara maruz kalan gölün algleri beta karoten maddesi üreterek pembe bir pigment ürettiği belirtiliyor.

Gölün pembe renginin sonbaharın sonlarına kadar korunduğu ve havaların soğumasıyla tekrar maviye döndüğü biliniyor.

Gölü ziyaret edip fotoğraf çeken bazı ziyaretçiler ise, gölden yayılan “çürük yumurta kokusundan şikâyetçi" olduklarını ifade ediyorlar.


Öte yandan yetkililer, ziyaretçilerin göle çok fazla yaklaşmamalarını istiyor. Çünkü suyun yüksek tuz seviyesinin hassas ciltleri tahriş edebileceği ifade ediliyor.

Yorumlara Git

İsrail’den şaşırtmayan kahpelik Dün imza bugün saldırı

Ekosistemin böcek ağı! Ekrem İmamoğlu'nun milyonlarca dolarlık rüşvet çarkı Kapalıçaşı'da böyle dönmüş!

Özgür Özel’in yerine atandığı söyleniyordu: CHP’dan Faik Öztrak açıklaması

Koltuk hırsı Özgür’ü dibe götürüyor: Kamyon kasasında cılız miting

Prof. Dr. Hayati Develi 28 Şubat anısını anlattı! ‘Başörtülü öğrenci gelirse dersten atın’