AKİT MENÜ

Dünya

Hayran kaldılar... Başbakan 'Biz de şehir hastanesi istiyoruz'

Cumhurbaşkanı Yardımcısı Fuat Oktay, onur konuğu olarak yer aldığı dörtlü Balkan zirvesinde verimli görüşmeler gerçekleştirdi. Romanya Başbakanı Dancila, Oktay’dan Türk firmalarının ülkesinde şehir hastaneleri yapmasını istedi.

Güncelleme Tarihi:

Cumhurbaşkanı Yardımcısı Fuat Oktay, Romanya'nın ev sahipliğinde gerçekleştirilen, “onur konuğu” olarak katıldığı “Romanya-Bulgaristan-Sırbistan-Yunanistan Dörtlü Zirvesi” kapsamında verimli görüşmelerde bulundu.

 

Oktay, Bükreş'te dün düzenlenen zirve kapsamında, Romanya Başbakanı Viorica Dancila, Sırbistan Cumhurbaşkanı Aleksander Vucic, Yunanistan Başbakanı Aleksis Çipras ve Bulgaristan Başbakanı Boyko Borisov ile görüşmeler yaptı

Sağlık turizmi gelişecek


Türkiye'nin AB'ye üyeliğini destekleyen AB Dönem Başkanı Romanya'nın Başbakanı Viorica Dancila, Oktay ile görüşmesinde, geçen yıl Varna'da yapılan AB-Türkiye Zirvesi'nin bu kez Bükreş'te gerçekleştirilmesi için Türkiye'nin yanında olduğunu bildirdi. Sağlık yatırımları ve sağlık turizmi konusunda görüş alışverişinde bulunan Oktay ve Dancila, sağlık turizmi kapsamında daha fazla kişinin Romanya'dan Türkiye'ye transferi ve Türkiye'nin başarıyla uyguladığı şehir hastaneleri konseptinin Türk firmaları tarafından Romanya'da hayata geçirilmesi konularındaki ortak görüşlerini belirtti.

Kayseri Şehir Hastanesi'nden bir görüntü

Yorumlara Git

IBAN mağdurlarıyla ilgili sevindiren gelişme!

Yaptırım kararlarına sert kınama ‘Yalancı Rubio’

20 binden fazla yaralı Müslüman tedavi bekliyor!

90 milyonluk ülkeden bir tane forvet çıkmıyor! Milli takıma devşirme forvet formülü!

ABD'deki İsrail-Lübnan Görüşmelerinde İlk Gün Tamamlandı: Gözler Kritik Kararlarda