AKİT MENÜ

Yerel

Depremzedeler oy için çadırlara gitti

Denizli’de, geçen hafta gerçekleşen 5,5 büyüklüğündeki depremden etkilenen bazı mahallelerdeki vatandaşlar, oyunu çadırlarda kullanıyor.

Denizli'nin Acıpayam ilçesinde geçen hafta meydana gelen 5,5 büyüklüğündeki depremde etkilenen bazı mahallelerde vatandaşlar, kurulan çadırlarda oy kullanıyor.

Acıpayam'da 20 Mart'ta meydana gelen 5,5 büyüklüğündeki depremden etkilenen Oğuz ve Çubukçular mahallelerinde, vatandaşların yerel seçimlerde oy kullanması için İlçe Seçim Kurulu tarafından çadır kuruldu.

Daha önceki seçimlerde kullanılan köy kıraathanesinin depremde zarar görmesi nedeniyle Oğuz Mahallesi'nde 208 seçmen AFAD aracılığıyla kurulan çadırda bin 100 numaralı sandıkta oy kullanıyor.

Çadırlara soba kuruldu

Depremzede seçmenler, listelerden isimlerini kontrol ettikten sonra görevlilerin verdiği oy pusulasını alıp kabinde oylarının kullandıktan sonra zarfları sandığı attı. Havanın soğuk olmasından dolayı görevliler, çadırda kurulan sobada yakılan ateşle ısınmaya çalıştı.

Çubukçular Mahallesi'nde de okulun depremde zarar görmesi nedeniyle 50 seçmen oylarını kullanmak için kurulan çadıra gitti.

Oğuz Mahallesi'nde çadırda oyunu kullanan Aydın Doğu (40), daha önce daha önce sandık kurulan kahvehanenin depremde zarar görmesinden dolayı mahallelerinde çadırda oy kullandıklarını belirterek, "Sonuçlar ülkemize milletimize hayırlı olsun. Kullanacak bir olmadığından oyumuzu çadırda kullanmak zorunda kaldık. Bölgemizde artçı sarsıntılar hala devam ediyor. Gece de 3,8 deprem oldu." dedi.

Yorumlara Git

İsrail’den şaşırtmayan kahpelik Dün imza bugün saldırı

Ekosistemin böcek ağı! Ekrem İmamoğlu'nun milyonlarca dolarlık rüşvet çarkı Kapalıçaşı'da böyle dönmüş!

Özgür Özel’in yerine atandığı söyleniyordu: CHP’dan Faik Öztrak açıklaması

Koltuk hırsı Özgür’ü dibe götürüyor: Kamyon kasasında cılız miting

Prof. Dr. Hayati Develi 28 Şubat anısını anlattı! ‘Başörtülü öğrenci gelirse dersten atın’