AKİT MENÜ

Yerel

Adana'da TOMA kazası: 2 polis yaralandı

Adana'da Toplumsal Müdahale Aracı (TOMA) 'nın devrilmesi sonucu yaralanan iki polis Adana Şehir Eğitim ve Araştırma Hastanesi’ne kaldırıldı.

Adana'nın Seyhan ilçesinde TOMA’nın devrilmesi sonucu iki polis memuru yaralandı. Alınan bilgiye göre, uygulama noktasından kent merkezine dönen Toplumsal Müdahale Aracı (TOMA) merkez Seyhan ilçesi Yeşiloba Mahallesi Turhan Cemal Beriker Bulvarı’nda refüjdeki ağaçları devirerek karşı şeride geçtikten sonra devrildi.

Kazada araçta bulunan polis memurları B.A ve M.Ö yaralandı. Kazayı gören vatandaşların yardımıyla TOMA’dan çıkartılan yaralılara ilk müdahale olay yerine sevk edilen ambulansta yapıldı. AA'nın haberine göre; meslektaşlarının kaza geçirdiğini öğrenen çok sayıda polis, olay yerine gelerek arkadaşlarının durumu hakkında bilgi aldı.

TOMA kendi kendine kaydı

Sağlık durumlarının iyi olduğu bildirilen polisler, ambulansla Adana Şehir Eğitim ve Araştırma Hastanesi’ne kaldırıldı. Kazayı görerek polislere yardıma giden Erkan Kaya, AA muhabirine yaptığı açıklamada, "TOMA yolda bir anda kendi kendine kaymaya başladı. Refüjdeki ağaçlara çarptıktan sonra karşı şeride geçip devrildi. Kazayı görünce ilk müdahaleyi çevredeki esnaf arkadaşlarla birlikte yaptık, polisleri çıkarttık. Çok şükür bir şeyleri yoktu." dedi.

Kaza nedeniyle bir süre kapanan yol TOMA’nın kaldırılmasının ardından yeniden trafiğe açıldı.

Yorumlara Git

İsrail’den şaşırtmayan kahpelik Dün imza bugün saldırı

Ekosistemin böcek ağı! Ekrem İmamoğlu'nun milyonlarca dolarlık rüşvet çarkı Kapalıçaşı'da böyle dönmüş!

Özgür Özel’in yerine atandığı söyleniyordu: CHP’dan Faik Öztrak açıklaması

Koltuk hırsı Özgür’ü dibe götürüyor: Kamyon kasasında cılız miting

Prof. Dr. Hayati Develi 28 Şubat anısını anlattı! ‘Başörtülü öğrenci gelirse dersten atın’