AKİT MENÜ

Yerel

Mehter kıyafetiyle oy kullandı

Nevşehir'de yaşayan İlhan Kılıçtaş, 31 Mart Mahalli İdareler Genel Seçimleri için sandık başına mehter kıyafetiyle giderek oyunu kullandı.

Güncelleme Tarihi:

2000 Evler Mahallesi'nde yaşayan ve Nevşehir Mehter Takımı'nda çevgani olarak görev yapan İlhan Kılıçtaş, Yavuz Sultan Selim Ortaokuluna geldi. 31 Mart Mahalli İdareler Genel Seçimleri için sandık başına mehter kıyafetiyle giderek oyunu kullandı.

Bazı vatandaşlar, oyunu 1198 numaralı sandıkta kullanan Kılıçtaş ile hatıra fotoğrafı çektirdi.

Kılıçtaş, AA muhabirine yaptığı açıklamada, ecdadı hatırlatmak ve farkındalık oluşturmak amacıyla sandık başına giderken böyle bir kıyafet tercih ettiğini belirtti.

Kılıçtaş, "Oyumu bu şekilde kullanarak farkındalık oluşturmak istedim. Gelecek neslimizin ecdadını unutmaması gerektiğini düşünüyorum. Gençlere bu davranışımla örnek olmak istedim. Seçim sonuçlarının ülkemiz ve milletimiz için hayırlı olmasını diliyorum." dedi.

Yorumlara Git

İsrail’den şaşırtmayan kahpelik Dün imza bugün saldırı

Ekosistemin böcek ağı! Ekrem İmamoğlu'nun milyonlarca dolarlık rüşvet çarkı Kapalıçaşı'da böyle dönmüş!

Özgür Özel’in yerine atandığı söyleniyordu: CHP’dan Faik Öztrak açıklaması

Koltuk hırsı Özgür’ü dibe götürüyor: Kamyon kasasında cılız miting

Prof. Dr. Hayati Develi 28 Şubat anısını anlattı! ‘Başörtülü öğrenci gelirse dersten atın’