AKİT MENÜ

Yerel

Yerleşik yabancılar da oy kullandı

Muğla ve ilçelerindeki yerleşik yabancılar, 31 Mart Mahalli İdareler Genel Seçimleri için sabah oy kullanacakları sandıkların başına gitti.

Muğla’nın Fethiye ilçesi Ölüdeniz Mahallesi'nde yaşayan seçmenler, sabah oy kullanacakları yerlere geldi. Ölüdeniz İlk ve Ortaokulu'na gelenler, listedeki seçmen kağıtlarından isimlerini kontrol edip oylarını kullandı.

''İkinci defa oy kullandım''

İngiliz asıllı Susan Kasım (37), 8 yıldır Türkiye'de yaşadığını, Fethiye'yi çok sevdiğini söyledi.

Türkiye'nin çok güzel bir ülke olduğunu vurgulayan Kasım, "Burada çok mutluyum. Türkiye'de ikinci defa oy kullandım. Bunun mutluluğunu yaşıyorum." dedi.

Marmaris ilçesinde Rusya, Ukrayna başta olmak üzere Avrupa'nın çeşitli ülkelerinden yerleşik yabancılar da oy kullandı.

Ukrayna Kültür ve Dayanışma Derneği Başkanı Alena Topçu, Marmaris'te üyelerinin büyük çoğunluğunun Türk vatandaşlığına geçtiğini, demokratik ve özgür şekilde oylarını kullandıklarını ifade etti.

Bodrum ilçesinin Bitez Mahallesi'ndeki okullarda da yerleşik yabancılar oy kullanmanın mutluluğunu yaşadı.

Yorumlara Git

İsrail’den şaşırtmayan kahpelik Dün imza bugün saldırı

Ekosistemin böcek ağı! Ekrem İmamoğlu'nun milyonlarca dolarlık rüşvet çarkı Kapalıçaşı'da böyle dönmüş!

Özgür Özel’in yerine atandığı söyleniyordu: CHP’dan Faik Öztrak açıklaması

Koltuk hırsı Özgür’ü dibe götürüyor: Kamyon kasasında cılız miting

Prof. Dr. Hayati Develi 28 Şubat anısını anlattı! ‘Başörtülü öğrenci gelirse dersten atın’