AKİT MENÜ

Yerel

İki şehir peş peşe depremlerle sarsıldı!

Türkiye’nin gelecek 5 yıl için mahalli idare başkanlarını seçerken, iki şehirden korkutan haber geldi. Önce Denizli, sonra da Erzincan’da peş peşe depremler oldu.

Türkiye mahalli idareler seçimlerinde gelecek 5 yılını oylarken 2 şehirden art arda gelen deprem haberleri vatandaşları korkuttu.

Önce Denizli sarsıldı

Denizli’nin son zamanlarda depremlerle gündeme gelen ilçesi Acıpayam, bugün 4,9 büyüklüğünde depremle sarıldı. Afet ve Acil Durum Yönetimi Başkanlığının (AFAD) internet sitesinde yer alan bilgiye göre, saat 14.30'da merkez üssü Acıpayam olan 4,9 büyüklüğünde deprem kaydedildi. Sarsıntının yaklaşık 7 kilometre derinlikte meydana geldiği belirlendi.

Denizli’den sonra Erzincan

Denizli’den korkutan haber geldikten hemen sonra Erzincan’dan deprem haberi geldi. Erzincan'ın Otlukbeli ilçesinde saat 14.41'de 4,1 büyüklüğünde deprem meydana geldi.

Yorumlara Git

İsrail’den şaşırtmayan kahpelik Dün imza bugün saldırı

Ekosistemin böcek ağı! Ekrem İmamoğlu'nun milyonlarca dolarlık rüşvet çarkı Kapalıçaşı'da böyle dönmüş!

Özgür Özel’in yerine atandığı söyleniyordu: CHP’dan Faik Öztrak açıklaması

Koltuk hırsı Özgür’ü dibe götürüyor: Kamyon kasasında cılız miting

Prof. Dr. Hayati Develi 28 Şubat anısını anlattı! ‘Başörtülü öğrenci gelirse dersten atın’