AKİT MENÜ

Yerel

Adana'da park halindeki araçların lastiği kesildi

Adana’da, park halindeki 5 aracın lastiği kimliği belli olmayan kişiler tarafından kesildi.

Güncelleme Tarihi:

Adana'nın merkez Seyhan ilçesinde, araçlarını gece Döşeme Mahallesi Turhan Cemal Beriker Bulvarı'na park eden vatandaşlar, sabah saatlerinde bölgeye gittiklerinde araçların lastiklerinin patlatıldığını gördü.

Durumun bildirilmesi üzerine olay yerine giden polis ekipleri yaptıkları araştırmada 5 aracın lastiğinin kesildiğini belirledi.

Araç sahiplerinden bazıları kendi imkanlarıyla bazıları da tamirci çağırarak lastiklerini değiştirdi.

Resul Babür, gazetecilere yaptığı açıklamada, sabah kalktığında aracının lastiğinin kesilmiş olduğunu fark ettiğini, daha sonra 4 aracın daha lastiğine zarar verilmiş olduğunu gördüğünü kaydetti.

Polis ekiplerinin olayla ilgili soruşturması sürüyor.

Yorumlara Git

Çok sayıda gözaltı var! Irak parlamentosuna yolsuzluk operasyonu

Şaibeli delegelerle baskın kurultay hayal oldu

Yalım, Özgür Özel için helikopter bakmış!

Vurgunun büyüğü asfaltta! Kağıt gibi asfalta fahiş fatura!

Türkiye'nin en büyük 1000 ihracatçısı açıklandı! THY yine Türkiye’yi uçurdu