AKİT MENÜ

Yerel

Sıfır atık yarışması başlatıldı

Gençler ve çocuklar arasında atıklar konusunda farkındalık oluşturulmak amacıyla yarışma başlatıldı.

Gençler ve çocuklar arasında atıklar konusunda farkındalık oluşturulmak amacıyla yarışma başlatıldı. Düzenlenen yarışma hakkında bilgi veren Çevre ve Şehircilik İl Müdürü Gökhan Aydemir "Çevre ve Şehircilik Bakanlığımız tarafından tüm ülke genelinde çocuklar ve gençler vasıtasıyla Sıfır Atık konusunda farkındalık oluşturmak amacı ile ilköğretim, ortaöğretim ve üniversite düzeyinde "Sıfır Atık Yarışması" düzenlemiştir. Yarışma Son Katılım tarihi 02 Mayıs 2019 olup; Çeşitli Dallarda dereceye girenlere ödüller verilecektir. Söz konusu yarışma ile ilgili afişler; Erzincan genelindeki tüm okul ve kampüslerde öğrencilerin görebilecekleri noktalara asılarak ögrencilerimizin bilgilendirilmesi sağlanması konusunda Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi ve İl Milli Eğitim Müdürlüğüne gönderilmiştir. Yarışmaya katılmaya tüm gençlerimizi davet ediyorum." dedi.

Yorumlara Git

Çok sayıda gözaltı var! Irak parlamentosuna yolsuzluk operasyonu

Şaibeli delegelerle baskın kurultay hayal oldu

Yalım, Özgür Özel için helikopter bakmış!

Vurgunun büyüğü asfaltta! Kağıt gibi asfalta fahiş fatura!

Türkiye'nin en büyük 1000 ihracatçısı açıklandı! THY yine Türkiye’yi uçurdu