Yerel
Ekipler denetimlerde fark etti, anında yakılarak imha edildi!
Kırklareli Doğa Koruma ve Milli Parklar Şube Müdürlüğü ekipleri, av sezonu bitmesine rağmen kaçak ördek avlayanların kullandığı avcı kulübesini, yakarak imha etti.
Kırklareli'nde Doğa Koruma ve Milli Parklar Müdürlüğü ekipleri tarafından yapılan denetimlerde av sezonu bitmesine rağmen kaçak ördek avlandığı tespit edilen güme (avcı kulübesi) yakılarak imha edildi.
Kırklareli Doğa Koruma ve Milli Parklar Şube Müdürlüğü ekipleri, avlak alanlarda yaptıkları denetimlerde av sezonu sona ermiş olmasına rağmen 1 gümede kaçak olarak ördek avlandığını belirledi.
Güme, ekipler tarafından yakılarak imha edildi.