AKİT MENÜ

Yerel

Ekipler denetimlerde fark etti, anında yakılarak imha edildi!

Kırklareli Doğa Koruma ve Milli Parklar Şube Müdürlüğü ekipleri, av sezonu bitmesine rağmen kaçak ördek avlayanların kullandığı avcı kulübesini, yakarak imha etti.

Kırklareli'nde Doğa Koruma ve Milli Parklar Müdürlüğü ekipleri tarafından yapılan denetimlerde av sezonu bitmesine rağmen kaçak ördek avlandığı tespit edilen güme (avcı kulübesi) yakılarak imha edildi.

Kırklareli Doğa Koruma ve Milli Parklar Şube Müdürlüğü ekipleri, avlak alanlarda yaptıkları denetimlerde av sezonu sona ermiş olmasına rağmen 1 gümede kaçak olarak ördek avlandığını belirledi.

Güme, ekipler tarafından yakılarak imha edildi.

Yorumlara Git

Çok sayıda gözaltı var! Irak parlamentosuna yolsuzluk operasyonu

Şaibeli delegelerle baskın kurultay hayal oldu

Yalım, Özgür Özel için helikopter bakmış!

Vurgunun büyüğü asfaltta! Kağıt gibi asfalta fahiş fatura!

Türkiye'nin en büyük 1000 ihracatçısı açıklandı! THY yine Türkiye’yi uçurdu