AKİT MENÜ

Yerel

Sivas'ta görev yapan polis memuru, tabancasıyla intihar etti

Sivas'ın Şarkışla İlçe Emniyet Müdürlüğü'nde görevli evli 2 çocuk babası polis memuru, beylik tabancasıyla kendini kalbinden vurarak intihar etti.

Sivas'ın Şarkışla ilçesinde görevli polis memuru Bünyamin S.(53) tabancasıyla kalbine ateş ederek yaşamına son verdi. 

Olay, ilçe merkezindeki Yıldırım Mahallesi'nde öğle sıralarında meydana geldi. İlçe Emniyet Müdürlüğü'nde görevli evli 2 çocuk babası polis memuru Bünyamin S., henüz bilinmeyen nedenle evinde tabancası ile kalbine ateş etti. Durumu fark eden ailesi sağlık ekiplerine haber verdi. Olay yerine gelen sağlık ekiplerinin yaptığı kontrolde Bünyamin S.'nin hayatını kaybettiği belirlendi. Olay yeri inceleme ekiplerinin yaptığı çalışmanın ardından cenaze otopsi yapılmak üzere Sivas Cumhuriyet Üniversitesi Tıp Fakültesi Hastanesi morguna kaldırıldı. Olayla ilgili soruşturma başlatıldı.

Yorumlara Git

Çok sayıda gözaltı var! Irak parlamentosuna yolsuzluk operasyonu

Şaibeli delegelerle baskın kurultay hayal oldu

Yalım, Özgür Özel için helikopter bakmış!

Vurgunun büyüğü asfaltta! Kağıt gibi asfalta fahiş fatura!

Türkiye'nin en büyük 1000 ihracatçısı açıklandı! THY yine Türkiye’yi uçurdu