AKİT MENÜ

Yerel

Tedavisi yapılan "Angıt" kuşu doğaya bırakıldı

Elazığ’da tedavisi tamamlanan "Angıt" kuşu doğal ortamına bırakıldı.

Elazığ’da tedavisi tamamlanan "Angıt" kuşu doğal ortamına bırakıldı.


Alınan bilgiye göre, Elazığ-Bingöl yolu üzerinde Güney Baraj Gölünde vatandaşlar yaralı halde "Angıt"kuşunu bularak Doğa Koruma ve Milli Parklar Elazığ Şube Müdürlüğüne haber verdi. Yaralı kuşu alan ekipler, Fırat Üniversitesi Veterinerlik Fakültesi Hayvan Hastanesine götürdü. Hayvan hastanesinde yapılan tedavinin ardından yaralı kuş tamamen iyileşti.

Hastaneden alınan kuş, ekipler tarafından tekrar bulunduğu noktada doğal ortamına bırakıldı.

Yorumlara Git

Çok sayıda gözaltı var! Irak parlamentosuna yolsuzluk operasyonu

Şaibeli delegelerle baskın kurultay hayal oldu

Yalım, Özgür Özel için helikopter bakmış!

Vurgunun büyüğü asfaltta! Kağıt gibi asfalta fahiş fatura!

Türkiye'nin en büyük 1000 ihracatçısı açıklandı! THY yine Türkiye’yi uçurdu