AKİT MENÜ

Yerel

Siirt'te karbonmonoksit zehirlenmesi

Siirt'te sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen anne ile 2 çocuğu Siirt Devlet Hastanesi’nde tedavi altına alındı.

Alınan bilgiye göre, Yeni Mahalle Cengiz Topel Caddesi'nde bir evde yaşayan anne Nazlı Çelik ve çocukları Muhammed ile Mustafa, sobadan sızan gazdan etkilendi.

Durumu fark eden Nazlı Çelik'in cep telefonuyla yardım istemesi üzerine eve gelen 112 Acil Servis ekipleri anne ve iki çocuğunu Siirt Devlet Hastanesi'ne kaldırdı.

Burada yapılan ilk müdahalenin ardından 3 kişi, Van Bölge Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne sevk edildi.

Yorumlara Git

Siyonistlerin kirli ‘ihanet’ algısını çürüten tarihi vesika: Filistinlilerin Osmanlı'ya sadakat telgrafı yeniden gündemde

Yalova’da muhacir çocuklara yönelik işkence skandalı! 'Bu zulümlerin ahı devlet yıkar!'

Katil İsrail Gazze'de vahşetin sınırlarını zorluyor: İşgal alanı genişledi

Sarı şeytan Trump’tan Dünyayı ayağa kaldıran tehdit: Eğer bu olursa İran diye bir ülke kalmaz

Kongrede ortalık çok fena karıştı! Ahmet Davutoğlu’nu hiç bu kadar sinirli görmediniz