AKİT MENÜ

Yerel

Hastada kızamık virüsü tespit edildi, yoğun bakım karantinaya alındı

Bursa'nın İnegöl ilçesinde kızamık virüsü tespit edilen kadın hasta, İnegöl Devlet Hastanesi'nde tek kişilik yoğun bakım ünitesinde tedaviye alındı.

Bursa'nın İnegöl ilçesinde kızamık virüsü tespit edilen Zeynep T. (22) hastanede tek kişilik yoğun bakım ünitesinde tedaviye alındı. Yoğun bakım ünitesi karantinaya alındı, hastane çalışanları da eldiven ve maske taktı.

İnegöl'ün Huzur Mahallesi'nde Zeynep T., halsizlik nedeniyle özel hastaneye başvurdu. Yapılan tetkiklerde kızamık virüsü tespit edilen Zeynep T., İnegöl Devlet Hastanesi'ne sevk edildi. Zeynep T., burada tek kişilik yoğun bakım ünitesinde tedaviye alındı. Yoğun bakım ünitesi de karantinaya alındı. Hastanede görevli sağlık çalışanlarının da virüse karşı eldiven ve maske taktığı belirtildi. Öte yandan, Zeynep T.'nin ailesinin de önlem amaçlı gözlem altında tutulduğu belirtildi. 

Yorumlara Git

Yalova’da muhacir çocuklara yönelik işkence skandalı! 'Bu zulümlerin ahı devlet yıkar!'

Katil İsrail Gazze'de vahşetin sınırlarını zorluyor: İşgal alanı genişledi

Sarı şeytan Trump’tan Dünyayı ayağa kaldıran tehdit: Eğer bu olursa İran diye bir ülke kalmaz

Kongrede ortalık çok fena karıştı! Ahmet Davutoğlu’nu hiç bu kadar sinirli görmediniz

CHP'de ortalık yangın yeri! Kılıçdaroğlu, Özgür Özel'i görevden aldı!