AKİT MENÜ

Yerel

Televizyon çalan hırsız tutuklandı: Çıkınca devam edeceğiz inşallah

Kahramanmaraş'ta yaptığı hırsızlık nedeniyle tutuklanan M. Ö, "Çıkınca devam edeceğiz inşallah" diyerek kısa bir süre sonra cezaevinden çıkacağının mesajını verdi.

Güncelleme Tarihi:

Kahramanmaraş’ta fırından televizyon çaldığı iddiasıyla tutuklanan 33 yaşındaki Mehmet Ö. "Hırsızlığa devam. Zevkine çalıyorum" dedi.

Olay, dün gece Erkenez Mahallesi'nde meydana geldi. Mahalledeki fırına giren şüpheli, televizyonu çalarak kaçtı. İhbar üzerine olay yerine gelen Asayiş Şube Müdürlüğü Hırsızlık Büro Amirliği ekipleri yaptıkları çalışmada televizyonu, 6 suç kaydı olan Mehmet Ö.'nün çaldığını tespit etti. Şüpheli, olaydan kısa bir süre sonra belirlenen adrese düzenlenen operasyonla yakalandı. Şüphelinin evinde yapılan aramada çalıntı televizyon da ele geçirildi.

"Çıkınca devam edeceğiz inşallah"

Olaydan bir gün önce eczanede masanın üzerindeki cep telefonunu da çaldığı belirlenen Mehmet Ö., sorgusunda suçunu itiraf etti. Sağlık kontrolünden geçirilen Mehmet Ö., gazetecilere, "Çıkınca devam edeceğiz inşallah. Hırsızlığa devam. Zevkine çalıyorum. Hadi görüşürüz Maraş" dedi. Adliyeye sevk edilen Mehmet Ö., tutuklandı.

Yorumlara Git

Yalova’da muhacir çocuklara yönelik işkence skandalı! 'Bu zulümlerin ahı devlet yıkar!'

Katil İsrail Gazze'de vahşetin sınırlarını zorluyor: İşgal alanı genişledi

Sarı şeytan Trump’tan Dünyayı ayağa kaldıran tehdit: Eğer bu olursa İran diye bir ülke kalmaz

Kongrede ortalık çok fena karıştı! Ahmet Davutoğlu’nu hiç bu kadar sinirli görmediniz

CHP'de ortalık yangın yeri! Kılıçdaroğlu, Özgür Özel'i görevden aldı!