AKİT MENÜ

Yerel

Çayda boğulma tehlikesi geçiren 3 kadını, çevredekiler kurtardı

Tokat'ın Reşadiye ilçesinde piknik yapmak için gittikleri Kelkit Çayı'na düşen 3 kadın, çevredekilerin yardımıyla boğulmaktan kurtuldu.

Tokat'ın Reşadiye ilçesinde ayağının kayması sonucu Kelkit Çayı'na düşen kadın ile onu kurtarmaya çalışan iki yakını boğulma tehlikesi geçirdi. Çevredekiler tarafından kurtarılarak hastaneye kaldırılan kadınlardan ikisinin hayati tehlikesi bulunuyor.

Olay, bugün saat 12.00 sıralarında Reşadiye ilçesinde meydana geldi. Semra Karaca (35), Mine Oruç (19) ve Halime Karaca (17) piknik yapmak için merkeze 15 kilometre uzaklıktaki Kelkit Çayı kenarına gitti. Semra Karaca, çevrede gezerken kayalıklarda ayağının kayması sonucu suya düştü. Mine Oruç ve Halime Karaca da, Semra Karaca'yı kurtarmak için suya girdi. Ancak üç kadın suda boğulma tehlikesi geçirdi. Durumu fark eden çevredekiler müdahale ederek kadınları kurtardı.

Çağrılan ambulanslarla Reşadiye Devlet Hastanesi'ne kaldırılan kadınlardan hayati tehlikesi bulunan Semra ve Halime Karaca ,Tokat Devlet Hastanesi ve Gaziosmanpaşa Üniversitesi Araştırma ve Uygulama Hastanesi'ne sevk edildi.

Yorumlara Git

Sarı şeytan Trump’tan Dünyayı ayağa kaldıran tehdit: Eğer bu olursa İran diye bir ülke kalmaz

Kongrede ortalık çok fena karıştı! Ahmet Davutoğlu’nu hiç bu kadar sinirli görmediniz

CHP'de ortalık yangın yeri! Kılıçdaroğlu, Özgür Özel'i görevden aldı!

Bakan müjdeyi verdi! İstanbul'da bir ilk olacak: TOKİ'den 15 bin kiralık konut!

Akit sapıkları 'hedef' aldı, rota değişti! Pedofili sapık LGBT gemisi Türkiye'ye gelemeyecek!